Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2017 12:49 - ... нема празно...
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 1811 Коментари: 7 Гласове:
7

Последна промяна: 17.09.2017 11:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

   image
          
        11:41 - Didige,ето такива достойни хора обичам:) Thank you.. весела,когато има Истина, всичко др.отпада..
и любовта, и секса и..Вятъра,който духа..розовите 
ти гащи, пред онемялата уважаема публика...
/ ако ти имаше някаква почтеност, защо не каза досега..
кой ти слага..минусите...ами,този който те помпи..
и най тъпите го разбраха..но ти НЕ искаш 
да приемеш Истината..
защо ?
да го кажа за 33 път..
ти си самотна,комплексирана,жена, която е избрала
Интернет за своя Съдба..
няма по-тъжно от това..
все пак си млада още, и имаш непълнолетни деца,
които представляваш по най-срамен начин тук..
ти НЕ си дете, ти се бориш като ранена лъвица..
поне за..малко илюзорно признание..
и отново изтърва „пълното за празното“..
както го каза твоят „друг“закс..
жалко, многоо жалко..и все по жалко става...
Благодаря ти, Диди за Трибуната!
Юлия

Коментарът чака одобрение
Постинг: Обичай света
Автор на постинга: didige



  
 

 
 image



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - бъркам Kuchen mit Pflaumen und Sahne drauf ..
16.09.2017 12:53
und froheliche freudeTraenen troepfen von meinen Schoene Blaue Augen..
in Topfff...
kuss und lach ;))))))
цитирай
2. katara - Блога умре..
16.09.2017 13:04
да живеят Трутка, Фрутка, и Тутьо..
Амин!!
цитирай
3. milady - премина ми Скукатаа..Наздраве,кой каза.....
16.09.2017 13:16
6. saankii - ето ги закс и..тръткатъ Му карамеллка на П-ва..;))) премина ми Скуkaта.....
10:42

Юлия пак си позволява да ми посочва името тука,да казва,че аз съм била Полигор - не съм Полигор,много по- опасно нещо съм,специално за теб,други не ме интересуват -бъди сигурна,че Карамелита е много умна и ще го разбереш каква сила имам,не съм за подценяване въобще,внимавай!К
цитирай
4. karamelita - Аха, значи Юлия копнеела за разг...
16.09.2017 14:01
Аха,значи Юлия копнеела за разговор с мен...Карамелка си я бива в устата,да знаеш!
Така - как работиш в клиника в Германия,като си завършила международен туризам,ако е истина,трябва да си медицинска сеста, значи не си - тогава си или чистачка там или санитарка и всекидневно бършиш лайната на старите хора,защото те са в тежко състояние,някои от тях сигурно са и бездомници и имат всякакви зарази.Такава работа може да ти донесе най- много 800 евра и ти за това печеш чушки,защото си бедна и вониш на лайна отвсякъде .От друга страна ти си на 50 години,което означава,че родителите ти са възрастни и вече не се справят с работата на село,може и да са тежащоболни и ти си се прибрала в селото си,не работиш,печеш чушки за зимата,че е зле без пари и цял ден злобееш тук.Аз Закс въобще не го познавам,че да съм му някаква,от друга страна съм страшно младолика и изглеждам 20 години по- млада, а и съм от род на столетници,за това харесвам млад мъж,на когото непрекъснато ръкопляскам,защото е красавец,изключителен ум и талант и скоро ще завърши доцентура,убедена съм,че и професор ще стане - има качества за това!Въобще в този блог вече взе да ми се повръща като влизам и ще ида малко по курорти,скоро си намерих весела приятелка в Пловдив и ще и гостувам, па на морето, пък в София - чака ме голям живот!Ти виси тука и се джавкай,докато ти изкапят зъбите!
цитирай
5. katara - нема такъв...изроТ..Найн, найн найн..
16.09.2017 14:06
;)))))))))
у Европа,Азия, Америка,и по всички земни кълбета...
цитирай
6. katara - Павле, ти не си луд,за мен поне....но,си в критично състояние.
16.09.2017 14:32
аз обичам да се смея, затова обичам и „лудичките“/те са невинни и забавни
всеки един момент ,могат да те изненадат, а тъй като и аз си имам
Диагноза,като всеки жив човек/моята е реактивна депресия,
с пристъпи на хронична скука...и прозявки..
ако щещ ми вярвай .аз те ХАРЕСВАМ! точка..
ти успя , да ме излъжеш, талантлив си многоо, имаш остро
усещане за справедливост ,и неизчерпаема Енергия..Любов в излишество,и мъка по -любим човек.
Та така, кой не страда от това, да вземе камък,
и да го хвърли сега...
лекарите, разб. се си имат Диагноза с №...

проследи линка..

https://medpedia/.../мкб-f44.../дисоциативни-конверсионни-разстройства

ДИСОЦИАТИВНИ [КОНВЕРСИОННИ] РАЗСТРОЙСТВА МКБ F44
цитирай
7. katara - анке..пак се скри..в мазата..
16.09.2017 14:37
е,от толкозз мноого звездички,ша та заболи глава
нали си Духовна, да ги споделим..

Никой не може да уплаши поколението,което е
израсло с Ламбада и..Макарена..
та тъй..не се морим..

Коментарът чака одобрение
Постинг: Посветено на големия хит Деспасито ;)
Автор на постинга: anin
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1076044
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031