Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2017 21:00 - love never dies :)
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 2282 Коментари: 12 Гласове:
13

Последна промяна: 06.05.2017 15:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Dreams - The Cranberries

image



Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - Привет,Сталкерке...
05.05.2017 21:17
сега,ако дръпнеш и един превод...просто ще бъде чудесно!
пп.Учила съм руски и френски
цитирай
2. mt46 - Поздрав!
05.05.2017 21:33
И свежа вечер!...
цитирай
3. milady - може ли и..да танцувам...1– 2– 3 –4
05.05.2017 21:52
ахх, моят живот се променя
всеки ден , всеки час..
и всички мои мечти са различни
и нищо не е такова, каквото изглежда
зная , усещах това отдавна
днес още повече,
защото то идва от теб..
тогава погледнах навътре,
и видях.
този човек ,който беше тук
бях Аз..
жива..по някакъв друг начин..
lal laal laaa..
:)))
цитирай
4. milady - https://youtu.be/g3zRQXK7zoc ....ла ла ла...
05.05.2017 21:54
исках да ги отблъсна
но беше невъзможно
беше невъзможно..
и моите мечти станаха истина
нямаше как да не се случи..
2
и сега ти казвам открито..
моето Сърце ти принадлежи
моля те, не го наранявай ти..
Ти си това което търсих безуспешно
една изненадваща хармония
изпълнена с разбиране и доброта
Ти си всичко за мен.

припев…

моят живот се променя всеки ден
по най различен начин..
и всичките ми мечти са различни
и нищо не е такова
каквото изглежда..
защото ти си..моята мечта..
моята мечта...

ръчички..горееее.....
благодаря !!
цитирай
5. katara - :P:P:P
05.05.2017 22:15
скоро казах тук една лъжа../извинете ме
че нямам повече мечти..
излъгах, защото съм скромна и даже срамежлива..
имам още една ...Най Голямата
още от малка...
с роклята и обувките на ..мама
да пея и танцувам на Сцена..
или поне да стана една диджейка..
после, може и да умра..
Благодаря, Господи за Насладата !

ето..на това му се казва
луда глава...
/и аз не пия, Хло..
представи си...ако...
ха ха хаа....
цитирай
6. hloris - Чудесна си,сталкерке!
05.05.2017 22:32
Самият живот е...гонене на мечти! :)
Той ни преследва,ние го следваме...
ние в някои отношения сме от една боя...
надявам се,че ме разбра правилно!

Хубав остатък от вечерта...и благодаря за превода...
почувствах в него част от себе си!
Ей,Юлия,луда глава си-в това сме като еднояйчни близначки...
че ме превъзхождаш с една идея,ме превъзхождаш-
признавам си честно
цитирай
7. milady - Хло...аз просто..съм живяла по дълго, мила..
05.05.2017 22:42
имаш време,да ме догониш..
но...ах този Гугъл.. хех хе..
аз съм близначка, но сме мн.различни със сестра ми..
нали ,обещаваш, да четеш повече за Прераждането..
от там тръгват да се разплитат всички „Тайни“ и отговори..
затова , Църквата крие от хиляди год.този ФАКТ
Let s the Music play ;)
ще ставам аз DJ :))
цитирай
8. saankii - е, това ли беше комента? не чух нищо..интересно..
06.05.2017 11:51
анонимен написа:
От самолет се вижда че е имало гого-намеса

цитирай
9. starforlife - Човешката глупост и завист са границите с които се самоограничаваме.
06.05.2017 15:13
анонимен написа:
От самолет се вижда че е имало гого-намеса

Дори и така да е, не мислиш ли, че това е повод за доволна усмивка и... надежда, ако щеш дори?
Искам да кажа, че всеки тук знае, че с муцунка сме имали... да го нарека вражда. Поводите и причините са без значение. По-важното в случая е, че дребнавостта, високомерието и недоверието не са обсебили и обезличили човешкото в нас. И след като такива хора могат да намерят път към нормална комуникация и отношения, това не те ли радва? Защото мен да!
И по този повод... В едно с факта, че трябва да отивам да черпАвам... Не ми остава нищо друго, освен да ти пожелая да надхвърлиш себе си и следващия път, когато МОЖЕ БИ съм помогнал за една по-добра визия на постинг тук, да се усмихнеш чисто човешки и насладиш на песента например, вместо да се затваряш в собствените си самоограничения.
Наздраве!

https://www.youtube.com/watch?v=gOCHZJMiHJc
цитирай
10. starforlife - ПС: Може пък да има начин от коментар дори да се въздейства в/у съдържанието на постинг. Казва ли ти някой - аз съм просто един прост програмист.
06.05.2017 15:18
Муцунка, благодаря за Доверието. То (малко наивно ще го кажа) показва, че има надежда за всички ни, защото не съм убеден, че съзнанието определя битието, но според мен определено го предопределя.
цитирай
11. saankii - https://youtu.be/6NXnxTNIWkc
06.05.2017 15:25
la laa laaa..
:)))
цитирай
12. saankii - аа, тук нямам съмнения, брат ми/ Всеки е там, където може и заслужава
06.05.2017 16:43
starforlife написа:
Муцунка, благодаря за Доверието. То (малко наивно ще го кажа) показва, че има надежда за всички ни, защото не съм убеден, че съзнанието определя битието, но според мен определено го предопределя.


или , както казват бабите..
колкото му е акълоТ
ако ме питаш за ..котката
айде утре..
да не затормозяваме..аудиторията..
Наздраве , Ти си !!!!!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1776708
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930