Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2017 14:37 - мръсна романтика...
Автор: saanki Категория: Хоби   
Прочетен: 866 Коментари: 2 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

          image


Понякога реалността е толкова сурова, че хората не ти вярват. Четат разказа и ми казват: "А не, Педро Хуан, нещата не стоят така. Май ти се е развинтила фамтазията". Но не, няма нищо измислено. Силите ми стигнаха само дотолкова, че да хвана цялата помия на реалността и да я стоваря с един удар върху белия лист хартия.
Такава ми е работата - да разбърквам лайната. Затова и никой не ми се усмихва, а поглеждат в другата посока когато ме видят. Аз съм един бъркач на лайна. И не че търся нещо в лайната. Обикновено не намирам нищо. Бих могъл да кажа: "О, вижте, намерих диамант между лайната" или "намерих една добра идея сред лайната", или "намерих нещо красиво". Не е така. Нищо не търся и нищо не намирам. Затова не мога да докажа, че съм прагматичен и социално полезен човек. Правя същото като децата - серат и после си играят със собствените говна, миришат ги, ядат ги и се забавляват докато дойде мама да ги извади от лайната, д аги изкъпе, да ги напарфюмира и да ги предупреди, че така не бива да се прави



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - защо истинските жени..падат на колене пред мистър Чинаски..
28.01.2017 15:24
13. В първата целувка, в първото чукане имаше драма. Хората бяха по-интересни в началото. После бавно, но сигурно започваха да се проявяват всички недостатъци и лудостта.
16. Любовта се издържа, но само ако можеш да се справиш с психическото напрежение. Когато си влюбен, все едно се опитваш да носиш на гръб пълна кофа с лайна, докато прекосяваш пълноводна река от пикня

14. Началото на една връзка винаги е най-лесно. След това започват разкритията – и никога не свършват
цитирай
2. marmalady - гОркото мъжко Войнство..
30.01.2017 08:58
какъв ужасТ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saanki
Категория: Хоби
Прочетен: 380851
Постинги: 224
Коментари: 823
Гласове: 1096
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930