Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2015 08:53 - Цунг Цванг/ никой не пише никой не чете.....
Автор: saanki Категория: Хоби   
Прочетен: 1976 Коментари: 14 Гласове:
7

Последна промяна: 03.11.2015 18:53


 GoGo,на Кого даваш  акъл още  се чудя...
 Напразно се опитваш, да  манипулираш  мнението
на потребителите тук..НИКОЙ не  те взема  на сериозно.
Заклевам се ,че ти не  четеш  нищо освен  блог бг. /даже и него не четеш/
само дрънкаш, самокоментираш се,и  се чудиш с кого да се заядеш/ невротик си /
Прекали отдавна, мн.си  нагъл , или  луд ,или просто  платен.
10 пъти го  пиша  вече  това ...
ако ме изтрият/ ще го  напиша  за 11 сети.... 
В най скоро  време  очаквам Ганъо Панагюрски
да заеме Престола  на Боко Тиквата. таман е и образован
инженер с претенции за Хай технологик..
няма  да има никакви проблеми с..електрическото гласуване,
и  конкуренция от „Партия Референдум “
 аххх .. аахх ,каква Веселба е в моята мила майка БългЕрия ...
 11. starforlife - Това за електронното гласуване е по-дълго за обясняване и няма да го коментирам сега. 

Просто исках да обърна внимание, че то е нещо, което маже да промени нещата, а хората заслепени вярват в манипулациите, които им поднасят заинтересуваните.
Давам пример:
Писа се за падането на няколко сайта в деня на вота.
НЯМА ТАКОВА НЕЩО!
Предвиждах, че ще има такива манипулации и като гражданин с активна гражданска позиция / и "тиранин" за децата си/ си направих труда да възложа задачка на големия ми син.
Той направи простичка програмка, която по елементарен начин /има няколко команди, следящи определени показатели на връзката с даден домейн или въобще АйПи адрес/ трасираше няколко сайта в деня на вота.
Пинг над 80ms за повече от 10-15 мин. не е имало.
Толкова е просто /когато знаеш/



Гласувай:
7



1. saanki - Защо не си дадеш малко почивка...
03.11.2015 08:55
Нали ще си правиш Лична твоя Платформа./ докажи се !
многоо е гот така на готова маса, да седнеш
че и да оплюваш другите гости...
нетърпим нахал си....
цитирай
2. saanki - аз ти казах, че си прототипа на Бай Ганъо/ още по опасен с ИТ образование.
03.11.2015 09:17
В най скоро време очаквам ,да заместиш Боко Тиквата от Банкя...
и никак не се шегувам/ както винаги/
и,разбира се, ще гласуваме всички по Интернет...
барабар с братята роми, с баба Пенка и..дядо Пи Ер...
накъде и без Саанкиту....естествено...
и тя бир парче..компютарджийка в HP на мама Саша безСрамова..

НАРОДЕ !!!!!
цитирай
3. milady - за тъжната “картина“ в милата ми Татковина ....
03.11.2015 09:29
пиша не веднъж с болка в Сърцето...
Защо българите продадоха Земята ,златото
богатството си, децата си, Бъдещето си??
за няколко зелени хартийки вповече !!

Народе !!!
цитирай
4. starforlife - Абре, Юлия...
03.11.2015 11:09
Що за кретенска простотия?!
/Страхлива при това, защото дори името ми не смееш да назовеш, а се криеш зад GoGo, ГоГо и т.н. - Казвам се Георги Ст. Гевечанов, забрави ли?!/
Та:
Що за кретенска простотия НР, Microsoft и най-вече аз да сме ти тръни в очите?!
Първите дават хиляди работни места и то с достойно заплащане на хора И в България...
Аз просто когато каквото ми е кеф си го пиша тук...
На теб какъв ти е проблема?!
Ми хайде дай ти /наместо НР/ на над 3 хил. човека хляб /"и сирене" би допълнила... Снкии, естествено/!
Ми хайде подкрепи ти /наместо Майкрософт/ около 300 български малки и средни компании!
Ми хайде дай ти /наместо прословутия г0г0/ поне едно решение на какъвто и да е проблем, пък дори и да е само тук, в блог.бг!

Е да де, но като не можеш!
Можеш само като цветарка да обикаляш блоговете и да ръсиш тъпизми.
Пресният пример при Икономиста: опитал съм се да завържа дискусия, почиваща на факти, а ти... г0г0 та г0г0.
Ма стига с тоя г0г0 и неговия полов живот бре!
Погледни себе си и твоя.
Щото нали знаеш кой говори така...

Остани си със здраве и или се изправи пред мен с Достойнство и ми говори директно в очите - или подвий най-после страхливо опашка и престани.
/Бааси и тъпанарщината, честно.../

ПС: Само не разбрах "баба Пенка" и "дядо Пи Ер" какво ти пречат и искаш да им отнемеш правото на глас ли?!
Другото, което не разбрах е: Защо си мислиш, че си наясно кой е "бир парче..компютарджийка" и си наясно, че става въпрос за HP?!
А на Саша Безуханова /не се гаври с фамилиите на хората, моля/ съм ти казал, че под токчето на обувката можеш права да минеш.
цитирай
5. saanki - Гошко, знаем как се казваш, наду главите на хората ,чак избягаха от тук...
03.11.2015 11:24
За полезните Технологии, и кражбите на
Големите в ИТ /шпионската/ Индустрия/ мога да
говоря от морален аспект/ да не кажа духовен/ да олекне 4ата.
Аз съм против..технологичния„бум“,и се боря,както мога. Мое Право ,нали ?
Много пъти съм казала , показала и доказала ,как тези компании купуват
Човешки интелект /и Души ! за някакви фалшиви зелени хартийки..
и ни набутват насреща някакви „умни“ ,безполезни джаджи
/безбожно скъпи, естетствено......
Никога няма да стана фен на Кортана ,или Сири и другите шпиони..

пп. Задавам ти много пъти тази Тема в посл. 6 мес./ и хич не бягам/
но ,ти си пееш винаги твоята песен. ..толкова можеш и това знаеш.
Нашата „борба “ е фундаментална/ не изпадам в емоции, не се лъжи.
Това е Борбата между Духа и Материята/ в случай Техниката /
нямам време ,да ти идвам на гости в София...
макар че ме каниш 10 пъти...
не от страх , разбира се.....
Какво ли ще стане ,ако дойдаа...;))
Юлия П.Тодорова..
цитирай
6. saanki - Не ме касае баба ти Саша безСрамова,Слава Богу...нито ОО ,ни дядо ти Сорос..
03.11.2015 11:36
още по малко Майкрософт или HP, които подпомагали 300 фирми в БГ ??!!
Имам достойни работодатели и се радвам, че имам Лично мнение и Свобода.
и без да получавам няколко хилядарки ,кът саанкитУ...
“ накъдето вие отивате ,аз оттам се връщам“ мерси за клишето.Цар си !
а иначе, знаеш колко хилядарки е похарчила кака ти долу горе...писах ти лС.
Е ,и??

ПП.Кой ще гласува електронно, бе Гого?
над 50 % в България не ползуват Интернет...
от Чужбина гласуват винаги около 1 %
Имам време ,да 4ета ,и да те оборя....
и на живо, разбира се. Ти просто се
правиш на интересен тук ...и пред кого?
няколко пенсионери.. и моя Милост ..
аре със здраве, ти си добро момче/ хахах
цитирай
7. milady - starforlife.blog.bg/?month=11-15 D
03.11.2015 11:49
master G,кога ще спрете да се хвалите сам
в супер интересния ви блог ??
Това вече надмина простотията и на„ мъжете“ от 8 клас ...
цитирай
8. starforlife - Е... Хайде, дискутирай.
03.11.2015 11:53
Но умно и с факти, а не бля-бля.

А за настоящия ти коментар освен да кажа следното:
Що така не вземе да свалиш удобните ти /плод на технологиите/ дрехи и да преметнеш една нещавена кожа...
После боса /щото обувките ти също са плод - вече - на технологиите/ не тръгнеш пеш /щото превозните средства също/ по света...
Па да храниш /щото надявам се по-малко храната ни да е също плод на технологиите, но най-малкото я съхраняваме в съоръжения които са/ всички хора по земята с ментално, астрално и други бля-бля.
Оооо, неее - не съм циничен и с липсваща Духовност.
Просто фактите са тези /колкото и цинично да звучи/, че без тези нужни, но не жизнено неща човек все пак би оцелял.
Докато без тези така отричани /ама друг път щото все ойро ти в главата и все изтъкваш колко си била печелела, все едно останалите си бъркаме в носа по цял ден/ от теб материални неща... Колко?!
Без храна - месеци.
Без вода - дни.
Без въздух - минути.

Аз например над 4 години изобщо не гледам телевизия.
А ти /гледаш/.
Кой тогава е по-"зависим" от технологиите?!
Имаш ли хладилник?!
Щото аз в новия си апартамент /вече 11 месеца/ не.
Щото предпочитам да го купя прясно /а магазини под път и над път, денонощни и именно заради това, че ги има технологиите/ и не ми е жизнено важен, щом не съм купил досега.

Ама какво ли съм седнал да ти обръщам внимание - време е за обяд и аз сега за минутки ще имам продуктите на плота в кухнята, купени от магазин, който ги е доставил тази сутрин.
цитирай
9. saanki - не ми разпъвай чаршафи, Георги...
03.11.2015 11:58
аз не ги чета ,камо ли някой друг...
Като гледам ,колко много разбираш от
цифри, Световен бизнес, борсови индекси,и финансови операции...
се чудя,какво си губиш тук времето...Прави пари, man !
особено с мен/ дето ще ми свалят Егото...в Съда
ха ха хаа ,Гошкааа ,аз съм до тук.
За ЕГото се обърни към Флъорката ;)
мерси за вниманието/ Юлия
цитирай
10. starforlife - Ха ха ха
03.11.2015 11:59
saanki написа:
над 50 % в България не ползуват Интернет...

Абсолютна НЕистина!
България е на едно от първите места по притежанието на смартфони ни глава от населението, наличието дори на мобилен, а камо ли на стационарен Интернет също на глава от населението.
Нещо повече: Интернетът в България е един от най-добрите /статистически приравнено отново спрямо същия показател/, особено по показател цена-качество.
САЩ примерно са доста по-назад от нас.
Отговорно /колкото и наивно и смешно да звучи/ го твърдя, Юлия.

ПС: Защо не допускаш всички мои коментари?!
/риторичен въпрос/
цитирай
11. starforlife - Поредното противоречие:
03.11.2015 12:03
saanki написа:
Прави пари, man !

Защо да правя нещо, от което нямам нужда?!
Само на този въпрос ми отговори.
Той не е риторичен.
цитирай
12. saanki - да подам инфо......www.bulgaren.org/.../референдум-2015-аргумент
03.11.2015 12:07
1. отговор...около 46 % от българите ползуват Интернет /НСИ 2014
2.аз чета много/ затова използувам Хай технологиите/
3.не гледам ТВ.от 10г/ но ти винаги знаеш по добре,аз какво правя.
4.нямам хладилник у дома/ по разбираеми причини.

още какво да дoкажа, че Думата не мога да взема от теб/ и то в моя блог::)))
цитирай
13. saanki - за заплатите на ИТ инженерите и ..Полицаите/ коментар при €кономичния...
03.11.2015 12:12
ТИ не спираш ,да дърдориш.....
защото си роден комплексар....
аз мога и с два лева ,мога и с 1 милион...
и съм го доказала.....
имам богата биография/публикувана....
айде, добър Апетит!
и си потърси добра служба ,и добра жена ,Гогич...
само с блогуване не става тя ....
цитирай
14. saanki - Радиоточката от Долно наПанагюрище....
03.11.2015 15:31
достатъчно логореи дръпна.....
Само, да те помоля ,недей помпи
Постинга/ немам нужда/
Твой тъп ,стар селски Номер...
където коментираш и ...помпиш
загубен селски бек/ щТо ли си хабя времето/

pp. на ТВ гледам само Бундеслигата/ Марк е футболист,
имам късмет с мъжете, добре, че не е Програмиран IT Луд...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saanki
Категория: Хоби
Прочетен: 380847
Постинги: 224
Коментари: 823
Гласове: 1096
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930