Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2015 10:36 - админите ,искам публичен отговор!!!
Автор: saanki Категория: Хоби   
Прочетен: 1733 Коментари: 8 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    

        

Кой помпи блогерката хлорис?
и, до кога ще слушаме тази тролис всеки ден с нови жалби,обръщения, обяснения, временни постинги ,и перманентни тъпоумия...

опустя блога и компанията от такива сбъркани недоразумения, и третокласни статисти...

   2. hloris - Хайде сега три дни мъдруване...

Тролис ,имам само един въпрос към теб, и

към твоето упорито тъпоумие /3 Поста на ден!!

Какво ти пука, какво става във Виртуала??

Че, и акъл наливаш / направи си личен сайт.

Нали обичаше  и много държиш на Реала /95% !!

Освен това Блогът е 98% населен с анонимни калпазани!

Сори за острия език, но Това са важни  факти.

Извини ме ,срам ме е да ти гледам поведението тук..

анонимна ,с претенции и без никаква ерудиция и стил.

толкова си скучна, досадна и...предвидима....

Въпросите  и темите ,които набутваш насила  

в очите на потребителите, са достойни само за

инфантилен пубертетски  лексикон .

Към кого се обръщащ /апропо/ „към анонимни писарушки?

Нали си имаш реални близки, приятели ,колеги,болно дете ?

Говори си с тях ,така е нормално и правилно...

Защо ,да не си изкажа мнението за теб ,като блогър?

Тук е свободен , открит  Форум, а не

личен кабинет за Психоанализ ,нали?

Знаеш ли поне , че  Вратата се отваря навън….
и да ти предложа най сетне РЕАЛНА психологическа помощ.
Имаш спешна нужда, Ти просто крещищ за помощ. Юлия





Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saanki - край нямат твоите тъпоумия ,антоането!! Никой не те търси ,ама ти бягаш ,кокошкее
14.10.2015 10:37
12. hloris - 16.f873
10.05 01:06


Какво съм Ви направила лично на вас,след като по изричната ви молба и желание не припарвам до вашия блог...брюнетс наковалня...а в предишния си блог ловертосимплисити,ме накарахте да бърша като луда моите си коментари от собствения си блог,без да влизам във вашия?!
С каква цел,защо се опитвате още оттогава да настроите част от блогърското общество с/у мен,изкарвайки ме интригантка,мен,жената,която е сама,и напоследък няма време и да прегледа своите любими блогове,камо ли да напише някъде някакъв коментар?!
Та питам,г-н брюнетснаковалня,защо е този лов на вещици от ваша страна по отношение на моята скромна особа в блога?!
Искам да знам какво съм ви причинила,че се държите по този начин спрямо мен?!
Бъдете истински мъж и истински джентълмен,и отговорете,защото имам доста още какво да ви питам именно вас?!
Защо е това преследване вече цели две години от Ваша страна,след като нямаме допирни точки като интереси,разбирания,и най-вече общуване,и възприятия за нещата от живота?!
И тепърва ще започвам да питам май,докато не получа задоволителни отговори,защо
цитирай
2. saanki - чувате ли ,бе Хора? хлорис сън не спала, кой е брюнета и..коя съм аз ???
14.10.2015 10:42
Защо,Брюнетс наковалня:
Защо търпяхте,и не взехте отношение по казуса с вашите профили цели две години,а доволно си мълчахте,докато върху нашите крехки женски рамене се сипеха хулите на milady,че аз,аnin,vdonchevav,кushel,и много,много други,че сме ваши никове?!
Знаете ли колко нерви,разбит сън,и подкопано здраве ни е струвало всичко това на нас,обикновените редови потребители,считани за Ваши клонинги?!
Ако бяхте истински джентълмен,истински мъж,то отдавна щяхте да излезете и да го сторите това,а не да шантажирате хората на лс?!
цитирай
3. milady - хлорке ,чети внимателно ,какво пиша.Само вчера имам два/2/ мн.важни обществ. полит. Постинга, Ее ,защо не коментираш там ?
14.10.2015 10:49


изумена съм от простотията и фалша на този сайт ...
А бе ,ЖЕНУРЛЯ!!
Мине не Мине Време ,и айдаа пак старата игра ..
А бе ,жено хлоровъдке ,не са минали и 24 ч от твойта тЪпня ,ма сестро??
Какъв бил блога ,ама защо бил такъв ,кой бил виновен,кой бит ,кой неебан?
кой на кого държал сметка ,кой са помпал.Кой бил гост ,кой кум..Кой сват ?!!
Е па ,такава е ИгрЪтъ ,бе моите тъпоЪгълни круши....
Как практикувал инвестора ,дето оня Празнолей ще ги съди/ ха ха ха
Така, минава всеки ден ,и пак 24ч...бляя.. бляя .. бляяяяххх !!
Най лудият Герой Рей Празнолей, начело на Дебата ,разбира се. До кога ,бре?
Влезте в Час , наивни дебили , или това ваше редовно “занимание “
става вече многоо съмнително и мирише ..Чу ли, Тролис !!!
Свий си сармите там или чаршафите,смехотворна си, ама многоооо.....
аз задавам всеки ден по 2 важни Теми /полит .обществени/
Ее, шТо не дебатирате там ,бе охлюви?
цитирай
4. milady - още бисери от патетичната Патка...Имам колекция,Хло,мила!
14.10.2015 11:11
1. hloris - Юлче,добре,че ме помпят само виртуално,олеееееле,
11:05
защото,ако ме помпят така реално,то все бременна да си ода,и кой че ги гледа тез
многобройни чавета,м?!? :)))

пс. ти се смееш, ама хистерично ,хло.дай всеки да си знае Професията..
а ,ти каква професия имаш, защо си криеш лицето....
нямам други въпроси, освен ако не ме помолиш ;)
цитирай
5. milady - ohne Worte :)))
14.10.2015 17:23
hloris написа:
Моля те,Добромире,ако същността ти отговаря на името ти,то помогни
дистанционно на Юлето,моля те,на колене те моля,свела глава чиннопреклонно...занимаваш ли се с компулсативно-
обсебващи разстройства?!



pp..
Правилното наименование е - "Обсесивно-компулсивно разстройство".

Идеята за книгите е много добра. Извинявам се, че се намесих.
цитирай
6. saanki - Ето давам ти практичен съвет без пари/за Пари,ще си напрегнеш малко празната лейка ,Хло!
14.10.2015 17:41
хлоровъдке, ,първо чети, малката ,а после надавай вой ,като сирена...

Първо ,доктора има приемни дни в офиса /в София/
и най важното ,мила аз Ойро давам само на децата ми.
така ми заръча моят любим незабравим Съпруг...
попитай Гого ,колко съм давателна ,имаш му ГСм...
айде ,и дано намериш спонсор скоро...
Тук пари няма Хло, има само тарикати без акъл и пари...
Сбогом!!
и ,потърси първо книжките ,мила !

16. hloris - Не разбрах,Юлия,дали да си пускам мейла,
17:16
за ти ти изпратя моята банкова сметка,или ще превеждаш парите директно
на Добромир,за да ходя на психолог,защото аз съм като децата,всичко ново
ми е интересно,а не съм ходила изобщо в Стара Загора,тъкмо ще видя града:))))

Ти преведи ойрото,пък ние с него ще се разберем допълнително как ще ги оползотворим,може
да се разходи и до София,а защо не и да ми гостува:))))
цитирай
7. hloris - Ами и аз желая същото от страна на админите...
14.10.2015 20:27
Публичен отговор.
Както и отговор от теб,след като съм ти толкова досадна,и тъпа,защо си ме избрала в "любими"?!?
За да вървиш след мен и да се заяждаш ли?!
Юлия,предполагам,че вече си минала т.нар.критическа възраст...
и като не ти харесвам,не ме чети,та чак и постове ми посвещава...
Е,мерси...но няма нужда.
Дай и ти малко лично творчество,стига копи-пейст от разни статии.
установих,че тя,завистта,ходела по хората,а не по животните в гората.

Имаш ойро,ами ходи по изложби, Юлия,на кино,театър,презентирай културния живот в германската провинция,или най-малко ни запознай с тяхната култура и бит.

Презентирай и книжки,които четеш,като им правиш съответното резюме,така,че да заинтригуваш и други да ги прочетат.
и тогава ще дойда да коментирам с удоволствие при теб,а не да се заяждам.Като теб.

Аз нещо,когато не ми харесва,не го чета,или някой,камо ли да му отделям цял пост...
Мерси все пак за вниманието.
Кучетата си лаят...керванът си върви.
Не зная обаче защо така интригантски-манипулативно настройваш другите блогъри против мен...е,това вече е грозно като поведение от жена,която нарича себе си
лейди.
цитирай
8. saanki - оффф ,спри да дрънкаш глупотевини от 08 30 до 00 01 часа ...
14.10.2015 20:53
троловъдке ,все пак аз тук се разтоварвам ..
особено с такава буфосинхронистка ,като теб..
само се погледни ,какви тъпоумия пишеш....
Ти просто не четеш и коментираш друго освен клюки ,флъорке...
Няма интересна Тема ,по която аз да нямам Постинг/затова имам и 5 акт.профила / ...
Но ,ти не обичаш ,да четеш ,пак го казвам /личи ти багажа от 3 000км..
Имам снимки, пътеписи,политика ,поезия/ лична /
езотерика, философия ,медицина , и още куп неща ,
на които ти дори названията им не разбираш /ТРОЛке ..хехехе
извини ме, много си смешна, просто в блога има раздел “забавление“,
и , ако не ти допада ...
айде юруш в друг сайт.......
апроппо, какво четеш ,бих ти подала поне 5/6 супер полезни неща?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saanki
Категория: Хоби
Прочетен: 380021
Постинги: 224
Коментари: 823
Гласове: 1096
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031