Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2015 10:42 - най опасната Идея /Франсис Фукуяма
Автор: saanki Категория: Хоби   
Прочетен: 1844 Коментари: 4 Гласове:
6

Последна промяна: 14.10.2015 10:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
                     

изберете Хуманизъм или Трансхуманизъм / т.н.  H+

 

     Показвам Ви шегаджийско клипче на 1/1 000 000 част от изказването на Стив Балмер, човекът с най-голям пакет акции в "Майкрософт", бил дълги години неин президент, а в последствие (при оттеглянето на Бил Гейтс от поста) и изпълнителен директор.
В клипчето ще видите потта по ризата на Балмер.
Нали не мислите, че тя е защото е излязъл и е казал 5 "Мууу", "Кооо-ко-ко-ко-коо", "Джаф-джаф" на кръст?!
Обърнете внимание (в клипчето нащата са преекспонирани с повторение, но не да се подиграе Стив, а напротив) с какъв плам, изразни средства, емоция (изразена и с жестове) говори той.
(Едва ли 38 минути повтаря само това, нали така?!)
После обърнете внимание на присъстващите в залата, вижте реакцията им.
Никой не става тъпанарски да се изкаже, че го гони логореята и/или лудоста, а ръкопляска. Който не му изнася "представлението" - вратата се отваря от вътрешна страна и се затваря от външна.
         
starforlife.blog.bg/
  •  


          
Внимание: Седем стъпки към кошмара на трансхуманизма www.otizvora.com/2012/03/4076/comment-page-1  

           

Уважаеми колеги ,по наблюдателните от

вас ,сигурно са забелязали ,че аз имам  

фундаментален  спор с блогера със 100 имена.

поради тази причина се наложи и аз да си

активирам поне 5 Профила / ха ха/ ..имам ли право,

или „Да“? Това продължава вече 2 г. и 4 месеца,

и ,честно не знам ..до кога. Или аз неГо,или той мен.

Такаа ,сега към по сериозната част от моето

експозе,с  което ще внимавам ,да не ви досаждам.

Борбата между мен и Гого се води  тук ,тъй като

ние за добро ,или лошо се запознахме, но аз съм далече,

а се оказа ,че Темата е на  Живот и Смърт/ буквално/

и не  преувеличавам ,знаете, не съм патетична  патка ;)

Kъде е Спора  ?

      image

Аз съм Жена ,Майка и поддържам Хуманизма ,като кредо

в моя  живот откакто съм се родила.Карма, както

ще кажат езотериците. Гошо ,моят Опонент е

мъж ,инженер с техническо образование и Хоби

Xай Технологии, ИС/ АИ, и така нататък .

ИС/ Интелигентни системи

АИ/ алтернативен интелект .Неговото Кредо

обвързва здраво Хай технологичният прогрес

и нашето Бъдеще ,което той поддържа фанатично.

Според мен Техниката само  трябва ,да помага на

един зрял ,самостоятелен  Индивид в работата му, и ежедневните досадни задължения. Има разлика ,нали?

В противен случай  ,нещата могат / и ще/  

излязат съвсем скоро от контрол…

nauka.offnews.bg/.../Секс-с-роботи-за-и-против-1.

Вече имаме роботи войници, роботи секс кукли,
image

image

за роботите в производството и сферата на

www.idg.bg/.../iranski-general-obeshtava-roboti-voj..

обслужване  ,няма нужда ,да давам примери...

според мен се  преминава  опасната  граница

м/у   Хуманизма и  т.н. Трансхуманизъм  - H+

което аз намирам за опасно ,и дори фатално

за нашата хуманоидна раса на Хомо Сапиенс ..

Борбата е жестока и се води всеки ден и всеки

час ,за всеки метър Земя ,и за  всяка Човешка Душа.

Мисля ,че интелигентният читател ,ще си изра

боти лична теория, и ще я защитава с оглед на

своите критерии за щастие ,успех и...морал..

пп. Повече подробности по Темата съм дала в

моя личен блог  през месец юни/ 23 до 30 06 2015

/ milady.blog.bg/

nauka.offnews.bg/.../Британци-започнаха-кампани.

Д-р Кейтлин Ричардсън започна обществена кампания против разработването и използването на секс роботи. Нейното становище е, че подобни технологии не са необходими и са нежелани от голяма част от хората.

 

Необичайната позиция на Ричардсън е свързана и с нейната работа. Тя се занимава с етика на роботите в университета „De Montfort“ в британския град Лестър, а нейната цел е да привлече вниманието към проблема. Според нея секс роботите започват да се обособяват в мащабна индустрия, а моделите, върху които те се основават, имат огромно значение за възприемането на роботите.
проследи.....

       image





Гласувай:
6



1. saanki - тези думи не са мои ,но ги поддържам ,защото знаете умирам за Истината ! и Свободата
13.10.2015 10:45
8. germanwoman - Евалата Гога..
10:34
изкарал си де що има тъпи ПрОСТИНГИ на начална страница !
не е ЛУд тоя ДЕто Яде баницата, а Тоя дет Му позволява...
ЩоМ ти позволЯват да МаниПулираш Блога, деЙстваЙ
То Се е видеЛо че зА дрУго Не Стааш
цитирай
2. milady - аз съм пак....
13.10.2015 11:21
колегата хай хай нанай Кракерай ...

за компанията на Бил Гейтс, и другите човекоподобни
ще е нужно ,да свикаме граждански форум.,защо не в Сф...
комична е тази Трибуна тук / подайте координати/
Юлия
цитирай
3. saanki - тъй като познавам отлично ,колко “добър“ е моят Враг....
13.10.2015 14:51
знам от сега и неговата реплика...
айде ,да видим ,дали ще позная....
Ти си ,мастъре на ИС АИ и ИТ ;))
цитирай
4. saanki - Етоо на за пореден път Гого избяга от дебата ....
14.10.2015 10:11
знаете защо ,нали ?
къде къде е по лесно и авторитетно, да си копираш /и крадеш/
“отлично редактирани“ статии на академично ниво /ГУГЪЛ е препълнен
само Луди , да има да търсят ....
еххх гоше ,ехххх, просто късно си се родил, момко...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saanki
Категория: Хоби
Прочетен: 380139
Постинги: 224
Коментари: 823
Гласове: 1096
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031