Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2015 18:53 - като Нерез в “буТка“;))
Автор: saanki Категория: Хоби   
Прочетен: 1154 Коментари: 5 Гласове:
6

Последна промяна: 22.09.2015 11:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

           18.09 17:52 - ЧовеКът  „лапсус “ .... автор: milady категория: Тя и той   image 
прочетен: 110 коментари: 4 гласове:  6  
последна промяна: 18.09 19:56 
 
 
             Той  не  бил Охранител пазач  в  “буТка “ .....
             Много мразел ,че аз  го ..плагиаДствам.../ балон в тръни“..
             ето и най новото/  РаЗстение / повторено /за  по сигурно ,Саанки;))
             Нямам  2 год. справкa  ,разбира се, но Той винаги злоупотребява с
             пълния член ,защото е комплексар, и го е страх, да не сбърка..;))
             Не съм  дребнава, но  не прощавам  никога  Лъжи и измами /кредо/
             Затова лудото Ге4е, са изприщи ,да ме плюее ,папагала блогърски .
              Елементарно,  блондинебезчук /ама  ,как ти заспа това име само.
              И ,този Смехурко има  наглостта , да ме  нарича  необразована ,
              неграмотна ,Невъзпитана ,  Некултурна.. та чак ...девиантна.
             Умира си  Гогата, да използува чужди / мъчни/ думички.....
             та белким го  забележи нeкое  шашаво Саанки от близките села.
             Без  да знае ,че  Кака му Джули  има все още 8 Речника у дома, и
             от време на време  даже ги чете ..нали съм  стара и старомодна.
             Руски  и немски  изучавам от 12 годишна. Английски от 16г.
             В края  на краищата  това е  моята  професия ,момко..
             АЗ имам образов. ИМТ /Варна / международен туризъм / , и  това  
              съм  работила  30 г..а, блогерка съм , заради теб,  зомбиран идиот.
             КОЙТО ЛЪЖЕ...МАЖЕ и....ЗАМАЗВА...ЛЪЖА СЛЕД ЛЪЖА....
             Не съм се  родила  санитарка в   Къолн, където направо си 
             почивам и....живуркам. Мисля ,че е  видно за зрителите ;) 
              И, никога не съм била РОБ..,и не  правя ,това ,което не искам..
             Затова съм се  борила  цял  живот...50  пълни ,съзнателни години...
           А ТИ ,КЛОУНЕ ГРЕШЕН СМЕШЕН , СЕ ЧУДИШ ,на КоГо да се мазниш тук.
 Не съм разстение, че да фотосинтезирам, което пък ме присеща за друго нещо от прочетената статия: "След около 600 млрд. години фотосинтезата на Земята ще стане невъзможна, защото съдържанието на въглероден диоксит ще е такова, че процесът ще е изключен".
Казах вече, че не съм разстение, но ми става притеснено, защото аз обичам да ти подарявам цветя! Каквито и да е. /най-вече маргарити/ . 

starforlife.blog.bg/.../maiak-na-kraia-na-vselenata.1.



Гласувай:
6



1. saanki - само го “слушайте “ как пише селският даскал по кАмпютри....
19.09.2015 18:58
за 20 год..висене в Интернет ..забравил и азбуката...
нали ти казах, джорко,аз винаги съм едни гърди напред...
И , това е било винаги така в моя живот , дори в най тежките моменти.
Айде ,ела ми във Варна ,че да не идвам аз в София ,
и пред Божидар, да те разбия..
Голяма Уста ,дето бълва 24 ч скроени лъжи ....


цитирай
2. milady - няма такъв лицемерен измекяр друг....
19.09.2015 19:12
роман мога да напиша за тоз блого клетник...
добре, че го направих известен /поне в блог.бг/
апропо...въглероден диоксиТ също е грешно...
още един беден селски бек ,който търси СаанкитА
в Мъглата на Интернет....
мЪш бил ,кът ла1но на дъжд.
цитирай
3. saankii - Идиота сам си пише с 10 Профила/ и с паролата на оффцатамокра09 кила ...
19.09.2015 19:15
5. blondinkas4uk09 - ЗАеби я стрина Мунтафонка
18.09 19:17
цитирай
4. saanki - няма да минеш без Съд и обезщетение/ към мен/
19.09.2015 19:26
докато не признаеш /пред Съда/ и трите големи лъжи , с които ме подигра.
а ,също и за снимките и координатите, които развяваш тук смело .
Ха , да видим,Кой по смел.
Въпрос на чест, мижитурко панагюрска!
цитирай
5. marmalady - който сам си реже клона ....
19.09.2015 19:32
на който седи, накрая пада по гол задник на Земята..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saanki
Категория: Хоби
Прочетен: 381425
Постинги: 224
Коментари: 823
Гласове: 1096
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930