Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2015 08:32 - Кой 3 пъти от Истината се отрече!!
Автор: saanki Категория: Хоби   
Прочетен: 3388 Коментари: 13 Гласове:
4

Последна промяна: 01.10.2015 12:15


 


                ДЯДО ПЕТРЕ„ ЩО ТАКА СЕ oСРА ?НА ГОДИНИ ЧОВЕК  СИ!!
                БУДАЛКАТ ТЕ МНОГО УМЕЛО ,и  МАЙ ЩЕ ГРЪМНЕШ,като БУШОН.
                ДА НЕ ТИ ХАРЕСВАТ МОИТЕ ?ЦИЦИ „ОК ! НОРМАЛНО Е .СТАР СИ ВЕЧЕ.
                НО „ ДА СЕ ОПИТВАШ„ ДА МЕ ШАНТАЖИРАШ„ С ТОВА .и ТО  ЗАРАДИ
                ЕДНА КАУЗА  ПЕРДУТА. АКЪЛ НЯМАШ „ДЕДЕ ! ТО Е ВИДНО ,и СРАМНО !
                ОСВЕН ТОВА  СЕ ОПИТВАШ  „ДА ЛЪЖЕШ„ И ТО ПУБЛИЧНО „ ЧЕ  ТОЙ,
                ТВОЯТ ПРИЯТЕЛ ГОШО 100ИМЕНОВ е ДАНС АГЕНТ..И НАЕТ ХАКЕР
                В СПЕЦИАЛНИТЕ ЧАСТИ за ЗАЩИТА НА НАЦИОНАЛ.СИГУРНОСТ на РБ!!
                ДОСТА  Е ТЪПО и ЖАЛКО..ЯВНО НЕ СИ ДОБРЕ С ГЛАВАТА ВЕЧЕ на 75г.
                ИМА ТЪРГ. РЕГИСТЪР  в СФ ,  МОЖЕ ДА СЕ ИНФОРМИРАШ„ КЪДЕ Е
                БИЛ НА РАБОТА ТВОЯТ “ЛЮБИМЕЦ“  ПРЕЗ ПОСЛЕДНИТЕ 6г. в СОФИЯ.
               ОХРАНА , СОТ, СТРОИТЕЛ, И МОМЧЕ ЗА ВСИЧКО....„СЪЩО ТАКА и 
               ПРОДАВАЧ  В МАГАЗИНЧЕ  ЗА ХРАНИТЕЛНИ СТОКИ / НОЩНА СМЯНА /.
               ПОСЛЕ „ МОЖЕ И ДА ПОТЪРСИШ СПРАВКА „ АЗ КЪДЕ СЪМ РАБОТИЛА.
               33 год. ,  КОЛКО ФИРМИ ИМА СЕМЕЙСТВОТО МИ..и тн.......
               АЗ НЕ ТЪРСЯ РЕВАНШ. ПОЗНАВАМ  СЕ КОЛКО СЪМ УМНА И КРАСИВА...
               НО „ЗАРАДИ ТВОЯТ  НЕУРАВНОВЕСЕН ДРУГАР,  ЩЕ СЕ НАЛОЖИ„ да 
               ПЪТУВАШ ДО ВАРНА ,И ДА ПОНЕСЕШ ОТГОВОРНОСТ ПРЕД СЪДА.
               СЪЖАЛЯВАМ ЗА КОЕТО....

              АЗ СЪМ ЮЛИЯ П.ТОДОРОВА....



                   2. starforlife - Добреее - днес ще сме "добрички"! :)))  01:03

Ей сега ще ви покажа на въпросната!
Момееент: в един лаптоп на парчета е, но до края на този ден, в който напускам цевта има 23 часа и ще го скова и извадя въпросната снимка.

Та: ще ви покажа реална снимка на въпросната.
По цици.
Там отлично личи несъръзмерността, за която споменах.

Моля въпросната да ме призове в съда за уронване на престижа й
------------------------------------------------------------------------------------------------
и да ме попитат аджеба откъде имам папарашката снимка.
Майкрософт, а и ПВДаскалов има какво да кажат по въпроса.


        image

       No more I love you’s --Anni Lenox

A,това е „папарашката снимка“,която е  лично

предоставена от мен ,заради своята уникалност,

и настроението в нея. все пак съм на 55 ,хора !

Нали ,не е фатално, да имам “бъг“от 1см на едната

гърда ? Професор Lidke от Brust centrum--

Център за женски гърди- Bergischgladbach, e
виновен ...не съм се крила, нито лъгала...

за тази разлика ,аз споменах на гого лично.

както и за моята възраст ,където спокойно мога да

скрия 10г.
също така имах  смелостта ,да си покажа и

коремчето е и ,какво толковаима лошо, или важно?

Дано повече  дами изглеждат ,
и се чувстват ,като мен на 58;))


  

              https://youtu.be/NSkboTTTmpg

         No more I love you’s…

         Annie Lenox





Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saanki - Чухте ли добре....
14.09.2015 09:09
ГОго бил ...ДАНС агент / хахахахахха/
ша видиш един ДАНС ,ама мързи маа много ...
Ей за тази лъжа / и обида към моето Его ,ще си
теглиш срама ..докато се оженя, гошка;))))
цитирай
2. saanki - а ,освен това лявата бомбичка е 1 см ПО голямаа...
14.09.2015 09:28
не съм чула Никой до сега ,да има възражение заради това..
жалко ,че съм срамежлива / на тез год/ да си направя селфи в банята ...
не , 4е нещо...така и така на плажа бяхме топлес ...
Няма такъв Селски ТЪп Бек ....
който ,бяга след първата Оффца ,която му
кажее ....елаа....и дръж/ ха ха хаа ха/
цитирай
3. milady - lenalena ,Мерси за женската солидарност/ ако си мъж още повече мерси...;)))
14.09.2015 11:01
5. starforlife - Заедно?!?!?!?!
02:14
blondinkas4uk09 написа:
Хайде
да си лягаме! :) :) :)

Амииии...
ХАЙДЕ!

6. lenalena - :)))))))))))))
10:31
Много показателно!

Супер! и няма нужда от обяснение :)
Когато един прецакан мъж не е в състояние да направи нищо друго, той плюва - безнадеждно, дълго, горчиво!

:)))))))))))))))))))))))))
цитирай
4. milady - хооп , Прибра са лудко от строежа и..НАду шушоните на Дедо ПИ ПИ..., хаххаха кЪф майтап тоз Чиляк
14.09.2015 16:44
16:13 - Едно малко, интересно, блогово четиво

Автор: starforlife Категория: Регионални
Прочетен: 25 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 16:36


Прибирам се аз току що от бачкане, говоря с... някого по ГСМ-а и... се логвам в "любимия" блог.бг естествено.
цитирай
5. milady - никъде и НИкога не съм обиждала и говорила с момчетата ,Гога.....
14.09.2015 16:49
Казах само на Божидар във ФБ ,че имаш 99 никимена
и....манипулираш блога и....нормалните хора тук/ които избягаха/ Не и Аз ;))
Щот си пубертетски комплексар . И, той ме разбра правилно, туй то..
С Мони немам никакъв контакт / ни вербален ,ни визуален....
Недей продължава , да лъжеш...Сам си просиш Белята ....
Шот аз не съм за 3000 лева ,а за ...ИДЕЯТА ,братко !!!
Ясну ?
цитирай
6. milady - каква полза ,че си Хай техник, като си....кофти човек..с многоо лица ,гого?!
14.09.2015 16:52
Аз моята Отговорност мога да си я понеса.
Помпал съм...
Шаржирал съм...
Ще продължа /ако реша/ да помпам...
Ще продължа /ако реша/ да шаржирам...
Зная си мярката.
Вие дали си я знаете?!
Но да продължа, м?!
Вие знаете ли какви ги лее въпросната за Синовете ми във Фейсбук?!
Единият, на 19 ще ви бутне блога когато реши, но има повече акъл в главата си от всичките там и се държи мъжки.
А другият е на 13.
Кои от вас ще търпят гаври с детето си на 13 /а тя е започнала от 10/ години, при условие, че имат достатъчно умствен багаж и технически ресурс да правят цялата ви платформа луда?!
Назовете се тук и аз ЩЕ ИЗТРИЯ "ПОДИГРАВКАТА" НА ПРИЯТЕЛКАТА ВИ /ли е, че нея защитавата, а десетки други не?!/!
НАЗОВЕТЕ СЕ БРЕ, МАЛОУ~НИЦИ, КОИТО ИСКАТЕ ОТ МЕН ДА ИЗТРИЯ НЕЩО ОТ МОЯ СОБСТВЕН БЛОГ!!!
БААСИ И НАГЛЕЦИТЕ ДЕТО СТЕ!
цитирай
7. saanki - не намесвай децата си / в полза на твоите лъжи/ Престъпно и нечовешко е ,гого!
14.09.2015 20:37
Аз се боря САМА/ защото казах Истината / затова рикаеш, като Лъва с Рогата..

Децата ти са невинни.Не ги погубвай в тази битка....
заради болно ЕГО, провален живот и мания за Величие...
моля те!
Ти си ЛУД и ще издържиш, но те няма да могат ...
Затова не наемам още адвокат ,Георге ....
АЗ съм Първо Майка ,Жена , Християнка ...
И Кредото ми е .Истина „Свобода и Любов ...
Опомни се ,Човеко !
обещавам ,няма да те “пипам“ повече:)))



цитирай
8. starforlife - Късно е, Юлия!
14.09.2015 20:48
saanki написа:
обещавам ,няма да те “пипам“ повече....

Много е късно вече!
Търпях близо 3 години.
Аз винаги съм се отнасял с Уважение към Жените.
Дори да ме нараняват.
Но ти прекали десетки пъти.
Сега просто ще си сърбаш попарата.
Не само ще те съдя /както и "Инвестор"/.
Ще се постарая работодателите ти в Германия да опознаят тази ти същност тук, в лудницата блог.бг.
Нека те самите си преценят дали да те оставят на работа или не.
Аз няма да говоря. Ще говорят твоите дела тук и във Фейсбук.
Трий колкото искаш. Нотариални заверки има достатъчно.
Още след малко в постинга ми ще ти покажа снимки.
Свидетели ще се намерят също достатъчно.
И днес човек от София се свърза по ГСМ-а с мен и в други ден ще се видим.
Застава зад гърба ми, защото е... НОРМАЛЕН, Юлия!
А ти?!
Ти нормална ли си?!

Това тепърва ще се установява, но дори и да не си - ще си трамплин за нещо, което ще се опитам да постинга.
Защото не си мисли, че ми дреме за някакви си 6 хил. които може да ме обещетиш.
Та те се изкарват понякога за два дни бре, Юлке...
цитирай
9. saanki - Права си, Но Живота е Театър и е доста скучно иначе....Не виждам тук някой ,да е понесъл особени щети и загуби/а
14.09.2015 20:50
анонимен написа:
Просто мисля, че конфликтите е добре да се изясняват тет-а-тет възможно най-скоро след възникването им, а не да се раздуват и да се прави цирк (винаги има изключения).

Подобни циркове, понякога имат и образУвателен характер, но нищо положително не се постига. Накрая все си остава "контра" - обикновено и у двамата.
Хората, явно имат нужда от драми, за да си начешат егАта.


пс .Това в чат ,колеги / на английски “бърборене“
И ,който смята ,че многоо му вреди ,моляяя
Затворете Вратата зад ..гърба си...
;)))
цитирай
10. saanki - за кое да е късно ,бе Иванушка ???!!! Немам проблем ,да наема и аз адвокат ..Виртуален Герой !
14.09.2015 20:56
Аз няма да говоря. Ще говорят твоите дела тук и във Фейсбук.
Трий колкото искаш. Нотариални заверки има достатъчно.
Още след малко в постинга ми ще ти покажа снимки.
Свидетели ще се намерят също достатъчно.
И днес човек от София се свърза по ГСМ-а с мен и в други ден ще се видим.
Застава зад гърба ми, защото е... НОРМАЛЕН, Юлия!
А ти?!
Ти нормална ли си?!

Това тепърва ще се установява, но дори и да не си - ще си трамплин за нещо, което ще се опитам да постинга.
Защото не си мисли, че ми дреме за някакви си 6 хил. които може да ме обещетиш.
Та те се изкарват понякога за два дни бре, Юлке...
цитирай
11. starforlife - Върнах се, защото забравих да кажа:
14.09.2015 21:05
Как имаш наглостта да казваш, че аз съм намесил Децата си?!
Гордял съм се с тях!
Фукал съм се - ок - нека е така.
А комплексирани особи като теб наместо да се радват на успехите на такива Деца /без значение дали е мое, твое, нейно, негово.../ - те леят жлъч.
Помисли как наричаше Божидар.
Да ти покажа ли?! М?!
А той ти оправи няколко проблема през скайп, помниш ли.
Той не е получил нищо от теб.
Ти от него да.
Какво е това Дете, което дава на възрастния и какъв е този възрастен, който после го нарича с какви ли не епитети?!
Всъщност - сумата може да не е 6 хил.
Щото обидите и клеветите са много.
А тя е кумулативна.
Но споко - не ти щЪ парите /вмирисани/.
Всеки човек държи на себеуважението си.
Всъщност не всеки - тук има една /погледни се в огледалото/, която не.

ПС: Добре, че се върнах, за да прочета израза ти на страх и паника.
"Не виждам тук някой ,да е понесъл особени щети и загуби/а"
Въпросите опират до Принципи, Юлия.
Знаеш ли какво е Принципи?!
Но не болнави самовнушения, че видиш ли всеки втори НИК тук бил мой...
Бло ми разказа за "разговорите" ви в скайп.
Свързали сте се веднаж, да. Преди доста време.
Само и само да те убеди, че Тя! не съм аз.
И то не защото на нея й пука.
А защото е човечна и е искала да ти помогне.
но ти кравешката сереш на такива неща.
Вмени и това, че съм ти бил писал, че имам среща с нея, а сте се били смяли, че лъжа.
това също ще се види кой крив и кой прав.
Първо: ЛС-то никъде не споменава "Силвия" както ти написа /промени/ УЖ цитата.
Имаше едно С.
Стаси!
"Принцеса Стаси", както я наричам.
Едно Българско момиче /ще я покажа в постинг нататък точно от тогава, онази "среща", когато с нея ходихме на кино/, което ще покани мен на първия си концерт в "Карнеги Хол" в САЩ, а не теб.
Защото ме ОБИЧА!
А аз се отнасям с него като баща.
Защото тя си няма такъв.
А е така лъчезарна /ще я видиш/ и толкова ме радва.
Такива са заниманията и изживяванията на нормалните хора, Юлия:
цитирай
12. starforlife - Канят и ходят на гости на съседчетата си...
14.09.2015 21:07
Синовете им се смеят когато се опитват да свирят на пиано с нея...
/тя свири на цигулка - пианото е ей така - за кеф/
Пренасят им мебели...
Ходят на кино...
чоплят семки в "Борисовата", докато рисуват... нещо СПЕЦИАЛНО.

А не стоят в блог.бг и да дебнат кого и как да еб~ат.

Остани си със здраве.
Ще се видим, спокойно.
Тогава ще се изясни кой сват и кой на булката брат.

А, да, забравих още нещо:
Много добре знаеш, че не е тази снимката, която си изпращала и на мен - и на Петър.
Онази е по цици.
Голи.
Отново лъжи, Лъжи, ЛЪЖИ!
цитирай
13. saanki - НЕ лъжи ,манипулаторе ..ще минавам през СФ след 3дни , и ще искам КОМПА на Бай ПЕтър. ЛЪжец БЕзсрамен ...
14.09.2015 21:23
А, да, забравих още нещо:
Много добре знаеш, че не е тази снимката, която си изпращала и на мен - и на Петър.
Онази е по цици.
Голи.
Отново лъжи, Лъжи, ЛЪЖИ!

пс.. който ми се прави на Светец в блог с 95% анонимни “ образи “
За здравето на Бай ти Петър ..ТИ отговаряш ,Измамник Себелюбив.
ТИ си Първият и Единственият човек ,който е толкова ЛОШ в моя Живот
САМА ще защитавам ИСТИНАТА . СИЛва и Тя е лъжкиня.
ще ми помагала ??? Моля ??
НЕ Разбрах за 6 месеца ..Как ...с какво ? / освен с клюки ...
Нали беше на празник, аз поне не лъжа ,че съм Хепи и весела....крава
нали така ,ме наричаш. ..освен това нито пуша ,нито пия ....
по мъже ходя ,като се влюбе фаталноо .на 3г веднъж....
Бегай да търсиш “компромати ....Зъл Гений....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saanki
Категория: Хоби
Прочетен: 380142
Постинги: 224
Коментари: 823
Гласове: 1096
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031