Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2015 19:40 - Що за Истерия ,майстор гого,и Щто ми изтри коментите?
Автор: saanki Категория: Хоби   
Прочетен: 1263 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 02.10.2015 11:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

                Що за истерия ,мастъре? И ,този  факинг  аутоплей .....
     Ти си манипулатор , нормално е манипулатори, да те “привличат“ .
       За къф  праз ?  За Кортана?  /ха ха / и  то на  каква цена !!?
11:31 9. starforlife - Напротив! Аз приемам като положително опитът на Майкрософт да регламентират тези процеси.

         забележете ,колеги с кого си “пише“ Хай Най инджинерина ..  20.08 19:48

5. milady 

 В новия  N акаунт на гого / starforlife / подобно на Ray имаме отново 
 Светлина ,Звезда  ,Лъч ... т.е. откровено Луциферианство.
Други „нормални “ коментарии при гогата  немаа...
освен Дядо ПИ ПИ..който е дежурна “подлога“, и анонимни критици.
гого има безброй акаунти , защото САМ се  коментира ..
 ако се чудите, както и “инф0рмант“ а дивергента му е син !!
И ,питам аз ,КОЙ Кой, КОй е умрял за настр.на WIN 10 ?? 
още по малко пък, за КОРТАНА / с която да си лафи на Бг.!!
аз съм ИТ профан ,но този   хай  най техник е Мегаломан, 
който се кефи на овцете тук / и се изживява ,като Гуру / ...
Бъдете здрави и ...осъзнати,мили хора !
Луцифер е умен, хитър, коварен ...и многоо сръчен ...
И умира от злоба, че Го разкривам ;)))
Юлия



Гласувай:
7



1. saanki - “ за целите на маркетинга“? и анализ на настроенията на потребителите !! “
20.08.2015 19:43
Ключовата фраза тук е "за целите на маркетинга".
Защо очаквате Майкрософт като представител на върховете на капитализмът да останат назад?!
Капитализмът е икономическа война, при която корпоративните рекламни бюджети са едно от основните "бойни полета", а възможностите за обективен анализ при открояване в реално време на тенденциите в социалните мрежи, както и анализ на настроенията на Потребителите и техните отношения към дадено "нещо" а в даден момент помага на брандовете да осъществяват маркетинг кампании за привличане на Клиенти и да постигат желаните резултати.

пс Ако ми обясниш с две думи ,каква е “ твоята лична полза “ от МС и WIN 10
направо си сменям трите имена ......
цитирай
2. milady - гарван гарвану око не вади/ saankii.blog.bg/.../garvan-garvanu-oko-ne-vadi.138.
20.08.2015 19:53
Продължаваш да лъжеш и мамиш наивните “клиенти “ и ..блогъри....

“Ключовата фраза тук е "за целите на маркетинга".
Защо очаквате Майкрософт като представител на върховете на капитализмът да останат назад?!“
имаш отново грам. грешка
/ пълен член / капитализма е правилно /.

пС. какво означава това ,бе Георге ??
Парите / капитала / над всичко ....
аха, това ли било , Бай Ганъо Панагюрски ?
изплю камъчето, луцифере ...
не че не знаехме ,де....
цитирай
3. loverka - аз пък умирам от кеф, този „популист манипулатор “ ,да ми нарежда ....
20.08.2015 21:09
културни и подредени думички/ откраднати от Нета ,
за да ми докаже ,че съм Оффца , и ..трябва да блея
от радост ,че Капиталист ме стриже ,мила моя майно лъо....
Вие също ,нали драги зрители?
цитирай
4. mara886 - тоз тутманик със засрания фейс ...
20.08.2015 21:19
пак ли се клонира , и ни бомбардира с крадени анблок пасажи
от мрежата ..Капиталист бил/ ха ха ха хаа...
Бай Ганъо,ти сериозно ли ??
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saanki
Категория: Хоби
Прочетен: 381548
Постинги: 224
Коментари: 823
Гласове: 1096
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930