Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2015 18:42 - Моля ,дежурните!!!
Автор: saanki Категория: Хоби   
Прочетен: 1780 Коментари: 7 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
            starforlife.blog.bg/.../tova-gyrdite-sa-goliama-rabota..

              Моля ,дежурните aдмини  ,обърнете внимание и ,  дайте наказание за този  болен маниак  .
За лош късмет ,познавам го...
Ще се наложи да пиша , докато решите правилно
злобната и грозна постъпка на Георги  Стоименов Гевечанов 

3. starforlife - ДРАГИ, СЪБЛОГЪРИ,
12:10
да се занимавам с крав... Упс! /какво ми става бреее, все натам ме избива/...
да се занимавам с блогърката Ю~ничка сами разбирате, че не ми е приоритет.
И затова сега не мога да отделя нужното внимание на един неин постинг и да ви го разтълкувам.
Затова реших следното: Към полунощ няма да допълвам този при все, че мернах 2 правописни грешки /може и повече да са/, а ще създам нов.

ОБЕЩАВАМ ВИ ТОЙ ДА Е НЕЩО ВИСОООКО-ВИСОКО В БЛОГОВОТО "ИЗКУ(В)СТВО".

До полунощ, когато... Ю~ница Добрич~канова ще пее и танцува за вас.
Как я е майка "родила".

ха ха ха

     пс .ДО КОГА ЩЕ ГО ТЪРПИМ ТОЗИ БОЛЕН МАНИАК...с тези ПОМПИ??
 


              3. starforlife - Да си го рекна на модераторката на смяна:  18:31 Напомпах този постинг, да!
Напомпах и постинга на... My fuckin" miserable sheep, да!

Па мноого принципни станахте брееее!
Когато въпросната публикуваше години помий по мой /и не само/ адрес - глас в пустиня.

Нося си отговорността за това, което правя.
И, ако мерите /не с рулетката де/ - мерете с еднакъв аршин!

А и малко късно се взехте в ръце.

ПС: Оставете постингите да се "развиват" "нормално".
Не ме карайте да направя да се публикуват на всеки 15 мин. и с хиляди прочити да летят към... "Корииицатаааа".
При мен ще работи автоматика, а вие ще се омотвате там. цитирай  



Гласувай:
5



1. saanki - Георге, 1001 помпи да измислиш ,нещастен зомбиран маниак.....
21.09.2015 18:46
умен ,богат, щастлив ТУК нема да станеш /с блондата или без офцата ,се тая......
имам само един колаж с “твойта малка чурка“ 9 см...
и той не е мое дело/ беше ми подарък....
ко да правим и аз имам Обожатели и Фенове...;))))
цитирай
2. saanki - аз също си нося ОТговорността ...
21.09.2015 18:48
даже и пред сЪда ,където теб ,няма да те допуснат ,
като псих. болен/ диагностициран/
цитирай
3. starforlife - Мили Дами...
21.09.2015 19:12
/едната е miserable sheep де - само МармалаЙна е "дама/
Премерих.
Нема да казвам колко е, но my fuckin' miserable sheep казва, че й е достатъчен.


ПС: Ю~ничке Добрич~канкова,
ние не се е~ем на 3-ти километър!
На 4-ти го правим.
В/у плота в столовата.
Виж сама в постинга ми.

ПС: Да проверим аршина на модераторченценцето, м?!
Айде оди се пъчи на "Кориииицатааа", ако те оставят смотаняците тъпи.
цитирай
4. mickeymouse - Искам да попитам притежателката на ...
22.09.2015 12:55
Искам да попитам притежателката на този и редица други блогове "Вие нормална ли сте?". Всъщност и още нещо искам да я попитам "Вие се лекувате в Гелмания, така ли?"
цитирай
5. saanki - искаш ли Лапа на Лъвица, или.....шут в дебелото Дъ...
22.09.2015 13:31
mickeymouse написа:
Искам да попитам притежателката на този и редица други блогове "Вие нормална ли сте?". Всъщност и още нещо искам да я попитам "Вие се лекувате в Гелмания, така ли?"


пс всичко правя в Германия /тя ми е втора/ дори Първа Родина...
айде , бегай при гечето дрънкай повече...
цитирай
6. saanki - точно това исках, долна малка пачавро ,да си покажеш мръсната продажна душичка..
22.09.2015 14:17
blondinkas4uk09 написа:
ти се завираш у мойте шамари, а не аз у твойте. И после ходиш да ревеш на модераторите, нещастнице смешна! Второ, да те информирам, че съм срещала къде, къде по-големи простакеси от теб, така че нема да ме впечатлиш. Не си ми приоритет още, затова не съм те завряла у пичка ти лелина, изродке долна!

цитирай
7. saanki - в блога има само един Идиот с 33 имена ...затвори го тоз плювалник/ поне един ден,Гече!
22.09.2015 14:23
Последни 20 регистрирани посетителя

14:18 - hallo4
13:01 - rakia
12:52 - mickeymouse
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saanki
Категория: Хоби
Прочетен: 380026
Постинги: 224
Коментари: 823
Гласове: 1096
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031